- здійснює своєчасне виявлення дітей з проблемами розвитку, починаючи від народження, веде облік їх кількості за освітніми потребами з урахуванням видів порушень;
- проводить психолого-педагогічне вивчення дітей з сенсорними, фізичними, мовленнєвими порушеннями;
- направляє дітей із складними вадами розвитку на психолого- педагогічне вивчення в ОПМПК;
- надає корекціно - розвиткову допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
- організовує та проводить консультативно-методичну допомогу батькам (особам, які їх замінюють), педагогам, практичним психологам, соціальним педагогам, медичним працівникам та працівникам соціально-психологічних служб з питань виховання, навчання;
- проводить роз'яснювальну роботу серед населення;
- аналізує результати навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами;
- надає методичну допомогу з організації та проведення корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами;
- працює над зміцненням навчально-методичної, матеріально-технічної бази ІРЦ;
- координує, контролює роботу фахівців ІРЦ;
- створює належні умови для продуктивної праві фахівців ІРЦ.
Вишневська Тамара Михайлівна – завідувач районної психолого – медико – педагогічної консультації
Циба Людмила Леонідівна - учитель – дефектолог, логопед
Коментарi